Årsmøte 2018: Trond Giske er innleder

Orkland Arbeiderparti skal konstitueres lørdag 10. februar 2018 kl. 13 i Folkets Hus Gjølme. Stortingsrepresentant Trond Giske er gjest og innleder den politiske debatten. Alle medlemmer er hjertelig velkommen!

Trond Giske deltok også på fjorårets Kickoff-arrangementet for Orkland Arbeiderparti, tirsdag 17.januar 2017 i Kinosalen i Orkdal kulturhus på Orkanger.

Trond Giske på Kickoff 17.januar 2017 i Orkdal kulturhus

Trond Giske på Kickoff 17.januar 2017 i Orkdal kulturhus.

Giske er invitert til å innlede den politiske debatten i nye Orkland Arbeiderparti og det er viktige saker som er meldt inn og som Trond Giske helt sikkert vil komme inn på i sin tale. Det er tema som kollektivtakster, differensiert arbeidsgiveravgift, dagpenger, NRK-lisens og bompengepolitikk, pelsdyr, lærlinger, flyktningerpolitikk, skole og energi.

Arbeidet fram mot Orkland Arbeiderparti som formelt partilag har vært omfattende og er ledet av et Interimsstyret med medlemmer fra kommunepartiene i Meldal, Agdenes, Snillfjord og Orkdal.

Lørdag 10. februar skal innstillinga til interimsstyret legges fram for medlemmene og endelig vedtas.